Často se mě ptáte, jak vlastně celá naše spolupráce bude probíhat. Pokusila jsem se níže sepsat asi nejčastější průběh, ale berte prosím v potaz, že každá svatba je originální, každá je jiná. Je to jen váš den, takže pokud chcete obřad až večer a ne v poledne, nebo jste se rozhodli mít obědový raut zaměřený na vietnamskou kuchyni a ne servírovanou svíčkovou, je to v pořádku :-).

Na první osobní schůzce, která je důležitá, abychom se naladili na stejnou vlnu a vzájemně se poznali, si vyslechnu vaše představy a plány. Kdy byste svatbu chtěli, kde by měla ideálně být, kolik plánujete hostů, jaký máte rozpočet a také zda už jste si něco stihli zařídit. Osobní schůzka je pro mě, a věřím, že i pro vás, opravdu důležitá, protože si prostě potřebujeme navzájem “sedět”. Budu vaše pravá ruka, budeme společně trávit hodiny plánováním a hlavně, budu po vašem boku i v jeden z nejdůležitějších dnů ve vašem životě a tak rozhodně nechcete mít někoho, kdo vám není sympatický. 

Na základě informací z první schůzky vám sestavím finální cenovou nabídku. A pokud si společně řekneme “ano”, podepíšeme spolu smlouvu a po připsání částky zálohy pak už začíná, někdy i roční, plánovací maraton s vámi, kde budeme věnovat pozornost každé minutě vašeho dne.

Na další schůzce už začínáme plánovat více podrobněji. Svatební místo a termín svatby - to je opravdu to první, co potřebujeme mít rezervované, abychom se mohli posunout dále. Takže zjišťuji pro vás volné termíny na různých lokací, které odpovídají vašim představám o dokonalém místě právě na vaši svatbu. Dále spolu absolvujeme prohlídky těch míst, které jste zvolili jako favority. A když máme vítěze - bookujeme místo a termín, postupně vybíráme všechny ostatní svatební dodavatele. Poslední slovo při výběru dodavatelů je samozřejmě na vás. Já vám doporučím vždycky min. 2 dodavatele stejné služby, o kterých si myslím, že vy vám sedli i lidsky, kteří mají volný vás termín a vlezou se nám do svatebního budgetu.

Postupně budeme ladit harmonogram vašeho dne, svatební oznámení, ubytování a hudbu k obřadu i na první tanec. Ráda vás doprovodím na zkoušku svatebních šatů a ženicha na výběr obleku. Společně také ochutnáme svatební menu i dortu a sweetbaru. Postupně také finalizujeme moodboard svatební výzdoby včetně květin i tiskovin.

Průběžně probíráme vše potřebné, píšeme si emaily, voláme si, setkáváme se osobně i s fotografem, kameramanem i DJ, abyste věděli, kdo s vámi v den D bude. 

Přibližně měsíc před svatbou vám domluvím zkoušku svatebního looku u MUAH a na poslední schůzce před svatbou probereme detailně celý průběh svatebního dne.

Ve svatební den většinou přijíždíme  brzy ráno, dle domluvy a harmonogramu. Pokud je možnost připravit si část svatební výzdoby den předem, rádi toho využijeme a přípravy začneme už den před. Nejčastěji svatbu koordinujeme ve 2, ale pokud svatbu i zdobíme, je to větší svatba nebo je to zkrátka potřeba je nás více.

Ráno nevěstě přineseme snídani, dovedeme k né ve smluvený čas všechny dodavatele, asistujeme při ranních přípravách, pomůžeme do šatů i bot. Ženichovi upravíme motýlka a dohlédneme na to, aby byli nafocené všechny detaily. 

Postupně přivítáme všechny dodavatele, ukážeme jim svatební místo a předáme potřebné informace. Převezmeme dort i květiny,  prostě všechno, co je domluveno. 

Druhá část týmu se od rána věnuje výzdobě obřadu, hostiny i všech koutků.

Přibližně hodinu před obřadem zkontrolujeme finálně místo obřadu i hostiny. Vítáme hosty a jsme jim k dispozici pro jakýkoliv dotaz či problém. Po příjezdu oddávajícího a hudby se domluvíme na detailech průběhu obřadu a předáme mu i všechny dokumenty i prstýnky.  Když už se blíží hodina H, hosty odvedeme k místu obřadu, seřadíme si členy svatebního průvodu. Často ještě zopakujeme, co a jak se dělá, jak bude obřad probíhat, s kým kdo jde v průvodu, ukážeme maminkám, tatínkům i ostatním v průvodu jejich místo k sezení a svědkům poradíme,  kde se postavit. A jako poslední jdeme vyzvednou nevěstu.

Během obřadu se dojímáme společně s vámi, a jakmile vám jdou hosté gratulovat odebíráme vám dary, květiny a obálky, abyste měli volné ruce. Nakonec vás vyšleme, už jako novomanžele, do svatebního špalíru.

Dále se postaráme o hladký přesun z obřadu na místo hostiny, případně ještě pomůžeme fotografovi zorganizovat hromadnou fotku. 

Na hostině poradíme tatínkům či svědkům,kdy mají začít svůj proslov, dohlédneme na obsluhu, aby včas donesla svatební dort ke krájení, doprovodím vás na svatební focení - přípomenu vám, ať nezapomenete kytku, závoj, případně další věci, se kterými se chcete fotit.  Společně také otevřeme taneční parket prvním tancem a hodíme kyticí i podvazkem. Nejčastěji naše práce tady pomalu končí, protože se rozjíždí zábava na tanečním parketě, na kterou už dohlédne DJ.

Ale pokud si budete přát, jsme vám k ruce i při rozdávání výslužek nebo organizování rozvozů či půlnočního překvapení.

Lucie

Moc ráda se pak s klienty setkávám po svatbě na kafe či večeři a moc ráda poslouchám, jak celý jejich den prožívali oni. Potěší mě pak vaše pozitivní recenze a ohlasy, a když i ženich řekne, že mít na svatbě koordinátorku má smysl. Když mi pak posíláte fotky a video, celý den si moc ráda připomenu a jsem plačka, takže se nebráním ani slzám.

Tak se budu moc těšit, na nové tváře, se kterými se potkám na kafe a pak na naše společné plánování a pohádkové svatby.

Takže jestli máš na levé ruce prstýnek a nevíš, kde s plánováním začít? Napiš mi!